ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak reklamować wadliwy towar | Liderlamp.pl

Darmowa dostawa od 200 zł

60 dni na zwrot

10 lat na polskim rynku

+48 12 600 6128

Korzystaj z 12% zniżki. Obowiązuje do końca tygodnia. Kod: TA165PL

KopiowaćSkopiowano

Jak reklamować wadliwy towar

Author photoMarcin

Czas czytania 1 min
O zakupie

Jeśli towar otrzymałeś niefunkcjonalny lub przestał działać podczas użytkowania, należy poinformować nas za pomocą formularza reklamacyjnego.

Z formularza reklamacyjnego możesz skorzystać, jeśli towar otrzymałeś niefunkcjonalny lub przestał działać podczas użytkowania.
Klient (konsument) może reklamować zakupiony towar ze sklepu internetowego w terminie 2 lat od momentu dostarczenia. W niektórych przypadkach okres ten może wynosić od 3 do 5 lat. Fakt ten jest zawsze podawany dla każdego produktu indywidualnie lub jest ustalony w regulaminie. Jakie wady są objęte gwarancją można przeczytać w warunkach reklamacji.
 
Jak postępować, jeśli chcesz reklamować towar:
  • Formularz reklamacyjny pobierz TUTAJ. Formularz wydrukuj i wypełnij. (W razie potrzeby wypełnij go najpierw, a następnie wydrukuj).
  • Wypełniony i wydrukowany formularz włóż do paczki, w której zwracasz towar. 
  • Zanim wyślecie Państwo oświetlenia do reklamacji, proszę o kontakt przez online formularz na naszych stronach, dziękujemy.
  • Wyślij paczkę na adres Packeta Poland, ID 90600642, Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Na adres zwrotny nie przyjmujemy paneli słonecznych oraz towaru na palecie. Skontaktuj się z obsługą Klienta, która rozwiąże zwrot poprzez zamówienie odbioru zwrotnego.
 
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie dotyczące reklamacji, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Po wysłaniu zapytania otrzymasz kopię twojego zapytania e-mailem. E-mail będzie również zawierał przypisany numer twojego zapytania. (na poniższym rysunku jest numer zaznaczony na czerwono). Aby przyśpieszyć załatwienie reklamacji, prosimy wpisać podany numer w dowolnym miejscu formularza reklamacyjnego.
 
 
 

Autor artykułu:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED. W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.