ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Regulamin | Liderlamp.pl

Darmowa dostawa od 200 zł

60 dni na zwrot

10 lat na polskim rynku

+48 22 307 05 83

Regulamin

Marcin

Czas czytania 5 min
O zakupie
WARUNKI HANDLOWE
 
 
firmy
Donoci s.r.o.
siedziba Pražská 2532/4 
Blansko 678 01, Czechy
Numer identyfikacyjny: 47539569
do sprzedaży towarów w sklepie internetowym znajdującym się
na www.liderlamp.pl
 
 
  

   1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

 
1.1. Niniejsze Warunki Handlowe (zwane dalej „Warunkami Handlowymi” firmy Donoci s.r.o. z siedzibą Pražská 2532/4, Blansko 678 01, nr identyfikacyjny 47539569 (zwanej dalej „sprzedawcą”) definiuje zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego (zwanego dalej „Kodeksem Cywilnym”) wzajemne prawa i obowiązki stron umowy powstałe w związku lub z umowy kupna (zwanej dalej „umową kupna”) zawieraną pomiędzy Sprzedającym a innymi podmiotami (zwanymi dalej „Kupującym”) za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy. Sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę w ramach strony internetowej znajdującej się pod adresem www.liderlamp.pl (zwanej dalej „stroną internetową”) za pośrednictwem interfejsu Serwisu (zwanego dalej „interfejsem sklepu internetowego ”).
 
1.2. Postanowienia odbiegające od warunków handlowych można uzgodnić w umowie kupna. Odmienne ustalenia zawarte w umowie kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami Warunków handlowych.
 
1.3. Postanowienia Warunków Handlowych stanowią integralną część umowy kupna. Umowa kupna i warunki handlowe są napisane w języku polskim. Umowa kupna może zostać zawarta w języku polskim. 
 
1.4. Warunki handlowe mogą zostać zmienione lub uzupełnione przez Sprzedawcę. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Warunków handlowych.
 
 

   2. KONTO UŻYTKOWNIKA

  
2.1. Po zarejestrowaniu się Kupującego na stronie internetowej, Kupujący może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika. Za pośrednictwem tego interfejsu użytkownika Kupujący może zamówić towar (zwany dalej „kontem użytkownika”). Kupujący może również zamówić towar bez rejestracji bezpośrednio z interfejsu internetowego sklepu internetowego.
 
2.2. Kupujący podczas rejestracji w serwisie i zamawiania towaru zobowiązany jest do podania poprawnych i prawdziwych danych. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych wprowadzonych do konta użytkownika w przypadku każdej zmiany. Dane podane przez Kupującego w koncie użytkownika i podczas zamawiania towaru Sprzedający uważa za prawdziwe.
 
2.3. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta użytkownika.
 
2.4. Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania osobom trzecim na korzystanie z konta użytkownika.
 
2.5. Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący nie korzysta ze swojego konta użytkownika przez dłużej niż 30 dni lub gdy kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna (w tym warunki handlowe).
 
2.6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, zwłaszcza w związku z niezbędną konserwacją sprzętu i oprogramowania sprzedającego lub niezbędną konserwacją sprzętu i oprogramowania osób trzecich.


2.7. Kupujący ma prawo dodać recenzję zakupionego towaru na stronie internetowej sprzedającego na warunkach określonych w paragrafie 2.8., o czym jest informowany przez e-mail po zakupach towaru przez sprzedawcę.


2.8. Kupujący może dodać recenzję poprzez swoje konto użytkownika w rozumieniu art. 2 Regulaminu, jeżeli posiada już konto lub utworzył je poprzez link zawarty w wiadomości e-mail podanej w poprzednim akapicie podając swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Sprzedawca informuje kupującego, że dane osobowe kupującego podane przez kupującego podczas dodawania recenzji są przez niego przetwarzane w celu wywiązania się z prawnego obowiązku sprzedawcy, jakim jest zapewnienie, że publikowane recenzje pochodzą od konsumentów, którzy faktycznie korzystali z produktu lub zakupili go, pod warunkiem, że recenzja zostanie opublikowana na stronie internetowej sprzedawcy. Kupujący ma prawo żądać od Sprzedającego zaprzestania przetwarzania danych osobowych Kupującego w tym celu, a Sprzedający niezwłocznie spełni takie żądanie, jednak w takim przypadku Sprzedający usunie recenzję dodaną przez Kupującego na swojej stronie internetowej. Kupujący potwierdza to.


2.9. Sprzedający ma prawo usunąć u Sprzedającego opinie niezwiązane z towarem zakupionym przez Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usuwania recenzji, które nie oceniają samego produktu lub recenzji zawierających wyrażenia wulgarne, treści obraźliwe i rasistowskie, opinie polityczne, linki do innych stron internetowych lub złe obyczaje.

 

   3. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Wszelka prezentacja towarów umieszczona w interfejsie sklepu internetowego ma charakter informacyjny i sprzedawca nie ma obowiązku zawarcia umowy kupna tego towaru. Przepisy Kodeksu cywilnego nie mają zastosowania.
 
3.2. Interfejs sklepu internetowego zawiera informacje o towarach, w tym o cenach poszczególnych towarów oraz o kosztach zwrotu towaru, jeżeli towar ten ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykły sposób drogą pocztową. Ceny towarów zawierają podatek VAT i wszystkie opłaty z nim związane. Ceny towarów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie sklepu internetowego. Niniejsze postanowienie nie ogranicza możliwości zawarcia przez sprzedającego umowy kupna na indywidualnie ustalonych warunkach.
 
3.3. Interfejs sklepu internetowego zawiera także informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów podane w interfejsie sklepu internetowego obowiązują wyłącznie w przypadku, gdy dostawa towaru odbywa się na terytorium Polski.
 
3.4. W celu zamówienia towaru Kupujący wypełnia formularz zamówienia w interfejsie sklepu internetowego. W szczególności formularz zamówienia zawiera informacje o:
  • zamówionym towarze (kupujący dodaje zamówiony towar do wirtualnego koszyka w interfejsie sklepu internetowego),
  • sposobie zapłaty ceny zakupu towaru, informacje o wymaganym sposobie dostawy zamówionego towaru oraz
  • informacje o kosztach związanych z dostawą towaru (zwaną dalej „zamówieniem”).

3.5. Kupujący przed złożeniem zamówienia u Sprzedającego ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych do zamówienia przez Kupującego w związku z możliwością wykrycia i poprawienia przez Kupującego błędów, które wystąpiły podczas wprowadzania danych do zamówienia. Kupujący składa zamówienie Sprzedającemu poprzez kliknięcie przycisku „Dokończ zamówienie”. Dane podane w zamówieniu Sprzedający uważa za prawidłowe. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia potwierdza kupującemu zamówienie e-mailem na adres e-mail kupującego zapisany na koncie użytkownika lub podany w zamówieniu (zwany dalej „adresem e-mail kupującego” ).
 
3.6. W zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, cena zakupu, przewidywane koszty wysyłki) sprzedający ma zawsze prawo poprosić kupującego o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (np. w formie pisemnej lub telefonicznej).
 
3.7. Stosunek umowny pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym powstaje w momencie dostarczenia zamówionego towaru na adres podany przez Kupującego w zamówieniu.
 
3.8. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie środków porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy kupna. Koszty poniesione przez Kupującego w przypadku korzystania ze środków porozumiewania się na odległość związane z zawarciem umowy sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) pokrywa kupujący i koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej.
 
 

   4. CENA TOWARÓW I WARUNKI PŁATNOŚCI

4.1. Cena towarów oferowanych za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy jest podana wraz z podatkiem od wartości dodanej i wszystkimi związanymi z tym opłatami.


4.2. Cena towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru w ramach umowy kupna mogą zostać zapłacone przez Kupującego Sprzedającemu w następujący sposób:
 
  • karta płatnicza;
  • szybki przelew online (Blik)
  • przelew na rachunek bankowy sprzedającego nr 49 2490 0005 0000 4520 4073 5354 prowadzony w banku ALIOR (zwany dalej „kontem sprzedającego”);
  • przy odbiorze towaru;
  • Apple pay;
 
4.3. Wraz z ceną zakupu Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedającemu również koszty związane z pakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.
 
4.4. Sprzedający nie wymaga od Kupującego wpłacenia kaucji lub innej podobnej płatności. Nie ma to wpływu na postanowienia Artykuł 4.6 Warunków handlowych dotyczący obowiązku zapłaty ceny zakupu z góry.
 
4.5. W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu płatna jest w terminie 7 dni od realizacji zamówienia.
 
4.6. W przypadku płatności bezgotówkowej Kupujący zobowiązany jest podać symbol zmienny, który otrzymał w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty przez Kupującego ceny zakupu zostaje spełniony w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie Sprzedającego.
 
4.7. Sprzedający jest uprawniony w szczególnym przypadku, gdy Kupujący nie dostarczy dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 3.6), zażądać zapłaty całej ceny zakupu przed wysłaniem towaru kupującemu. Nie stosuje się przepisów Kodeksu cywilnego.
 
4.8. Wszelkie rabaty od ceny towaru udzielone Kupującemu przez Sprzedającego nie podlegają łączeniu.
 
4.9. Sprzedający ma obowiązek wystawić Kupującemu dokument podatkowy – fakturę – dotyczącą płatności dokonanych w ramach umowy kupna. Sprzedawca jest podatnikiem podatku od wartości dodanej. Dokument podatkowy - faktura wystawiana jest Kupującemu przez Sprzedawcę po wysłaniu zamówionego towaru i przesyłana w formie elektronicznej na adres e-mail kupującego.
 
4.10. Wniosek o zmianę faktury, o ile nie jest to zmiana wynikająca ze zmiany dostawy towarów lub korekty oczywistej niedokładności pierwotnej faktury (np. literówka, nieprawidłowa ilość fakturowanych towarów itp.), można złożyć do trzeciego dnia po dacie wystawienia faktury. Później zmiana nie jest już możliwa.
 
4.11.Sprzedający ma obowiązek wystawić kupującemu dokument podatkowy.
 
 

   5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

5.1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna na dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem Kupującego lub dla osoby z umowy dostawy towarów łatwo psujących się, a także towarów, które w momencie dostawy zostały nieodwołalnie zmieszane z innymi towarami, z umowy dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które Konsument wyjął z opakowania i nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych oraz od umowy sprzedaży na dostawę nagrań audio lub wideo albo oprogramowania komputerowego, jeżeli oryginalne opakowanie zostało uszkodzone. Sprzedawca podkreśla, że towar - półmaski o klasie ochrony FFP2/maska, które Konsument wyjął z opakowania, są towarem, którego ze względów higienicznych nie można zwrócić.
 
5.2. Jeżeli nie ma to miejsca w przypadku, o którym mowa w artykule 5.1 Warunków handlowych lub w innym przypadku, w którym nie można odstąpić od umowy kupna, Kupujący zgodnie z Kodeksu Cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu czternastu (14) dni od otrzymania towaru. Jeżeli przedmiotem umowy kupna jest kilka rodzajów towaru lub dostawa kilku części, termin ten biegnie od dnia otrzymania ostatniej dostawy towaru. Odstąpienie od umowy kupna należy przesłać Sprzedającemu w terminie określonym w zdaniu poprzednim. Aby odstąpić od umowy, Kupujący może skorzystać z formularza kontaktowego online udostępnionego przez Sprzedawcę. Kupujący może przesłać odstąpienie od umowy kupna na adres siedziby sprzedawcy lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
 
5.3. Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Towar powinien zostać zwrócony w stanie nieuszkodzonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi akcesoriami. Klient ma prawo wypróbować towar, aby poznać jego charakter, właściwości i funkcjonalność w taki sam sposób, w jaki zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Jeśli nastąpi spadek wartości towaru w wyniku jego nadmiernego użytkowania wykraczającego poza zakres wspomnianego powyżej wypróbowania, mamy prawo odliczyć od zwróconej kwoty za zakup, kwotę odpowiadającą temu spadkowi wartości.
 
5.4. Oprócz ewentualnego odstąpienia od umowy na zasadach określonych w poprzednim akapicie, Sprzedawca przyznaje kupującemu, będącemu na miejscu konsumenta, prawo do: odstąpienia od umowy w terminie 60 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że Kupujący zwróci sprzedającemu towar starannie zapakowany w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi akcesoriami i wszystkimi elementami opakowania oraz pod warunkiem, że towar nie był używany w sposób wykraczający poza kontrolę jego charakteru, cech i funkcjonalności i nie jest towarem dostosowanym do osobistych potrzeb Kupującego lub towarem wyraźnie dostosowanym do osobistych potrzeb kupującego.
 
5.5.W przypadku odstąpienia od umowy kupna, umowa kupna ulega rozwiązaniu od początku. Towar musi zostać zwrócony Sprzedającemu w ciągu czternastu (14) dni od dnia doręczenia sprzedawcy informacji o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy kupna, kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru sprzedającemu, nawet jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany zwykłymi drogami pocztowymi. Sprzedawca NIE PRZYJMUJE towaru zwróconego na jego adres drogą - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE. Ta paczka nie zostanie odebrana i zostanie zwrócona nadawcy. Przed odesłaniem towaru klient zobowiązany jest do upewnienia się, że jest on odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeśli to możliwe, zalecamy użycie oryginalnego opakowania, w którym dostarczono towar. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego przez klienta, zwracana cena zakupu towaru może zostać pomniejszona o kwotę odpowiadającą uszkodzeniu.
 
5.6. W przypadku odstąpienia od umowy na podstawie artykułu 5.2 Warunków handlowych, Sprzedający zwróci środki otrzymane od Kupującego w ciągu czternastu (14) dni od doręczenia kupującemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna w tym samym sposób, w jaki Sprzedawca przyjął środki od Kupującego. Sprzedający ma także prawo do zwrotu wpłaconej przez Kupującego kwoty w momencie zwrotu towaru przez Kupującego lub w inny sposób, jeżeli kupujący wyrazi na to zgodę i nie wiąże się to dla Kupującego z dodatkowymi kosztami. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy kupna, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków Kupującemu, zanim kupujący zwróci towar lub udowodni, że towar został wysłany do sprzedającego. W przypadku, gdy cena towaru została opłacona przez Kupującego w formie bonu podarunkowego, Sprzedawca zwróci bon podarunkowy. Jeżeli cena została częściowo zapłacona w formie bonu podarunkowego, Sprzedawca zwróci pieniądze częściowo w formie bonu podarunkowego, w proporcji, w jakiej cena została zapłacona.
 
5.7. Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia odszkodowawczego za towar z roszczeniem Kupującego o zwrot ceny zakupu.
 
5.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy kupna w następujących przypadkach:
(a) W przypadku bezprawnej próby odstąpienia od umowy kupna przez Kupującego i w konsekwencji braku możliwości skontaktowania się z nim w sprawie dalszych działań;
b) W przypadku reklamacji towaru przez Kupującego, gdy reklamacja ta zostanie uznana za bezpodstawną i w konsekwencji braku możliwości skontaktowania się z nim w sprawie dalszych działań;
c) W przypadku reklamacji towaru przez Kupującego, gdy reklamacja ta zostanie uznana za bezpodstawną i Kupujący wyraźnie powiadomi Sprzedawcę, że on (Kupujący) nie jest już zainteresowany towarem;
d) W przypadku reklamacji towaru przez Kupującego, gdy towar zostanie odesłany przez Sprzedającego na adres Kupującego, który nie przyjmie towaru, a towar zostanie zwrócony Sprzedającemu ; 
e) We wszystkich innych przypadkach, gdy towar zostanie wysłany przez Kupującego na adres Sprzedającego bez jakiejkolwiek informacji i późniejszej niemożności skontaktowania się z Kupującym.
 
Sprzedawca zastrzega sobie ponadto prawo do anulowania zamówienia Kupującego do czasu odbioru towaru przez Kupującego. W takich przypadkach Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie środki otrzymane od Kupującego w związku z zamówieniem, bez zbędnej zwłoki, przelewem bezgotówkowym na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
 
5.9. Jeżeli prezent zostanie przekazany Kupującemu wraz z towarem, umowa podarunkowa pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym zostaje zawarta z zastrzeżeniem rozwiązania, że w przypadku odstąpienia Kupującego od umowy umowa podarunkowa dotycząca takiego prezentu traci moc, a Kupujący ma obowiązek zwrócić prezent wraz z towarem Sprzedającemu. W przypadku, gdy Kupujący nie zwróci prezentu wraz z towarem, Sprzedawca ma prawo obniżyć zwróconą cenę zakupu o wartość niezwróconego prezentu.

5.10. Żarówki (źródła światła), dostarczane jako prezent lub całkowicie bezpłatnie do zakupionych lamp, są artykułami promocyjnymi. Gwarancja ich nie obejmuje.
 
5.11. Kupujący – Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca i w zamówieniu podał ID lub VAT, to nie jest już konsumentem. Z tego powodu zgodnie z Kodeksu cywilnego Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dostarczenia towaru.

Dla przedsiębiorców - jednoosobowej działalności - termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość przez internet wynosi 14 dni od momentu odebrania towaru.
 

   6. TRANSPORT I DOSTAWA TOWARÓW

6.1. Jeżeli sposób wysyłki został uzgodniony na specjalne życzenie Kupującego, Kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tą metodą wysyłki.
 
6.2. Jeżeli Sprzedawca jest zobowiązany na podstawie umowy kupna dostarczyć towar do miejsca wskazanego  w zamówieniu przez Kupującego, Kupujący ma obowiązek odebrać towar przy dostawie.
 
6.3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Kupującego towar musi zostać dostarczony wielokrotnie lub w inny sposób niż podany w zamówieniu, Kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z powtórną dostawą towaru, odpowiednio do pokrycia kosztów związanych z inna metoda wysyłki.
 
6.4. Kupujący po otrzymaniu towaru od przewoźnika ma obowiązek sprawdzić stan opakowania towaru i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika. (najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych). Kupujący ma obowiązek wykazać to poprzez fotodokumentację szkody, jeżeli dostarczony towar został uszkodzony w transporcie. Jeżeli opakowanie świadczy o nieuprawnionym itwarciu przesyłki, Kupujący nie ma obowiązku odbioru takiej przesyłki od przewoźnika. Kupujący ma także obowiązek sprawdzić, czy otrzymał żądaną ilość towaru przy odbiorze towaru od przewoźnika. W przypadku jakichkolwiek różnic należy jak najszybciej (najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych) skontaktować się z nami, abyśmy mogli przystąpić do rozwiązywania sprawy i skutecznie zająć się ewentualnymi rozbieżnościami.
 

6.5. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje link umożliwiający śledzenie przesyłki. W przypadku, gdy przesyłka według funkci śledzenia wydaje się doręczona, lecz odbiorca przesyłki nie otrzymał, odbiorca ma obowiązek jak najszybciej, nie później niż w terminie 5 dni od dnia doręczenia, powiadomić nadawcę o przesyłce określonej w funkcji śledzeniu przewoźnika.

6.6. Inne prawa i obowiązki stron związane z transportem towarów mogą ulec zmianie na mocy specjalnych warunków dostawy Sprzedającego, jeżeli takie warunki zostaną wydane przez Sprzedającego.
 

   7. PRAWA ZWIĄZANE Z WADLIWYM WYKONANIEM

7.1. Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące praw z tytułu wadliwego wykonania regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności postanowienia art. 636 Kodeksu cywilnego).
 
7.2. Sprzedawca gwarantuje Kupującemu, że towar w momencie odbioru nie posiada wad. W szczególności Sprzedawca gwarantuje Kupującemu, że w chwili przejęcia towaru przez Kupującego: 
  • towar ma właściwości, które strony uzgodniły, a jeżeli brakuje porozumienia, towar ma właściwości, które Sprzedawca lub producent opisał lub których Kupujący oczekiwał ze względu na charakter towaru i prowadzonej przez nich reklamy (sprzedawcę, producenta),
  • towar nadaje się do celu podanego przez Sprzedawcę lub do jakiego zwykle jest używany tego rodzaju towar,
  • towar odpowiada jakością lub wzorem uzgodnionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub projekt został ustalony według uzgodnionej próbki lub szablonu,
  • towary są w odpowiedniej ilości, ilości lub wadze i
  • towar jest zgodny z przepisami prawa.
 
7.3. Produkty przeznaczone dla konsumentów objęte są okresem gwarancji od 2 do 5 lat (24 do 60 miesięcy), przy czym dla każdego produktu indywidualny okres gwarancji jest zawsze podany w szczegółach produktu. W przypadku osoby prawnej okres gwarancji na wszystkie produkty wynosi 12 miesięcy.

7.4 Postanowienia zawarte w artykule 7.2 Warunków Handlowych nie mają zastosowania do towaru sprzedawanego po niższej cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą cenę, zużycia towaru spowodowanego jego normalnym użytkowaniem, w przypadku używania towar ma wadę odpowiadającą stopniowi użytkowania lub zużycia, jakie towar miał w momencie odbioru przez kupującego, lub jeżeli wynika to z charakteru towaru.
 
7.5. Jeżeli wada wystąpi w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania towaru, towar uważa się za wadliwy z chwilą odbioru. Kupujący ma prawo dochodzić swoich praw z tytułu wady powstałej w towarze konsumpcyjnym w okresie gwarancji określonym dla każdego indywidualnego produktu wystawiony, ale nie krócej niż dwadzieścia cztery miesiące od jego otrzymania.
 
7.6. Kupujący skorzysta z prawa z tytułu wadliwego wykonania, a w przypadku konieczności odesłania produktu do sprzedawcy, kupujący odeśle paczkę na adres wskazany przez sprzedawcę.
 
7.7. Dalsze prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady mogą regulować zasady zwrotów Sprzedawcy dostępne na stronie internetowej.

7.8. W przypadku zwrotu kosztów transportu w ramach reklamacji towaru przez Kupującego, Kupujący jest uprawniony do uzyskania zwrotu kosztów transportu wyłącznie w najniższej oferowanej wysokości.
 
7.9. Sprzedawca niniejszym zawiadamia Kupującego, że towar zawierający kleje chemiczne lub inne związki może po rozpakowaniu wydzielać nieprzyjemny zapach. Towar nie jest szkodliwy chemicznie i fizycznie, zapach po krótkim czasie ustępuje. Dlatego też taki towar nie może być uznany za wadliwy.
 
7.10. Sprzedawca ostrzega Kupującego, że rzeczywiste kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od kolorów na zdjęciach w zależności od ustawień i rodzaju monitora/telefonu. Rzeczywiste kolory produktów podane są w opisie tych produktów.
 

   8. DALSZE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY

8.1. Kupujący nabywa własność towaru w momencie zapłaty przez Kupującego całkowitej ceny zakupu towaru i przejęcia towaru przez Kupującego.
 
8.2. W stosunku do Kupującego, Sprzedający nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania zawartymi w nim postanowienia Kodeksu cywilnego.

8.3. Reklamacje konsumenckie rozpatrywane są przez Sprzedawcę za pośrednictwem formularza kontaktowego. Sprzedawca prześle informację o rozpatrzeniu reklamacji Kupującego na adres e-mail kupującego.
 
8.4. Jeżeli kupującym jest konsument w rozumieniu obowiązującego prawa, a spór konsumencki powstanie pomiędzy spółką Donoci s.r.o. a kupującym, i sporu tego nie uda się rozwiązać w drodze umowy, kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest uprawniony do złożenia propozycji pozasądowego rozstrzygnięcia takiego sporu. Za pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich wynikających z umowy sprzedaży odpowiedzialna jest Inspekcja Handlowa („Inspekcja Handlowa”) z siedzibą pod adresem Plac Powstańców Warszawy 1 w Warszawie, strona internetowa: https://polubowne.uokik.gov.pl. Platforma internetowego rozstrzygania sporów znajdująca się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr może być wykorzystywana do rozstrzygania sporów pomiędzy sprzedawcą a kupującym, wynikających z umowy kupna.
 
8.5. Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce, z siedzibą przy Placu Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, strona internetowa: https://konsument.gov.pl jest punktem kontaktowym w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr, nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie rozstrzygania sporów konsumenckich przez Internet oraz zmieniającego rozporządzenie (ES) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22/ES (Rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).
 
8.6. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towaru na podstawie licencji handlowej. Kontrolę obrotu przeprowadza w zakresie swojej działalności właściwy Wydział działalnosci gospodarczej i zezwoleń. Nadzór nad ochroną danych osobowych sprawuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Inspekcja Handlowa („Inspekcja Handlowa”) sprawuje w ograniczonym zakresie nadzór nad przestrzeganiem ustawy o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami.
 
8.7. Kupujący niniejszym przejmuje ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
 
8.8. Ochrona danych osobowych jest zapewniona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 oraz zgodnie z polityką prywatności zamieszczoną na tej stronie.
 

   9. DOSTAWA 

9.1. Może zostać dostarczony na adres e-mail kupującego.
 
 

   10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Jeżeli stosunek ustanowiony umową kupna zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony postanawiają, że stosunek ten podlega prawu czeskiemu. Nie narusza to praw konsumentów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 
10.2. Jeżeli którekolwiek postanowienie Warunków handlowych okaże się nieważne lub nieskuteczne albo stanie się nieważne lub nieskuteczne, zamiast nieważnego postanowienia wchodzi w życie postanowienie, którego znaczenie jest najbliższe nieważnemu postanowieniu. Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność i skuteczność pozostałych postanowień.
 
10.3. Umowa kupna, łącznie z warunkami handlowymi, jest archiwizowana przez Sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
 
10.4. W Regulaminie znajduje się także formularz internetowy umożliwiający odstąpienie od umowy zakupu.
 
10.5. Dane kontaktowe sprzedawcy: adres wysyłki: Pražská 2532/4, Blansko 678 01, tel. +353 (818) 882167.
 

W Blansku, 30 października 2023

Autor artykułu:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'