ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień | Liderlamp.pl

Darmowa dostawa od 200 zł

60 dni na zwrot

10 lat na polskim rynku

+48 12 600 6128

Lato z 10% zniżką. Ważne do niedzieli. Kod: TA166PL

KopiowaćSkopiowano


Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień

Author photoMarcin

Czas czytania 5 min
Nowości i ogłoszenia

Liderlamp jest drugim największym sprzedawcą oświetlenia online w Europie, a naszej drodze do pozycji europejskiego lidera towarzyszą ciągłe zmiany i innowacje w logistyce. W końcu szybkość i niezawodność idą w parze z zadowoleniem naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z logistyką sklepu internetowego, który dostarcza oświetlenie do 26 krajów europejskich.

Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień

Liderlamp należy do znanych firm w świecie e-commerce, o czym oprócz tysięcy pozytywnych recenzji zadowolonych klientów, świadczy wielokrotne umieszczanie firmy w rankingach europejskich liderów świata cyfrowego.

Uważnie śledzimy rozwój rynku i staramy się elastycznie reagować na jego potrzeby oraz wprowadzać innowacje natychmiast. Tylko w ten sposób będziemy mogli oferować usługi najwyższej jakości, dostarczać towary na czas i będziemy mogli rozszerzać asortyment zgodnie z wymaganiami naszych klientów.


Więcej automatyzacji przestrzeni i procesów

Aby sprostać rosnącemu popytowi na nasze produkty, w ciągu ostatnich kilku lat poczyniliśmy znaczne inwestycje w nasze możliwości logistyczne i zaawansowane systemy zarządzania magazynem.

W październiku ukończona zostanie hala magazynowa o powierzchni ponad 9000 m2 oraz nowa hala o wysokości 19 m na 4500 palet, co pozwoli firmie znacząco zwiększyć powierzchnię magazynową. Dzięki temu będziemy mogli utrzymywać wyższe stany magazynowe i szybciej reagować na popyt.

Co więcej, wraz ze zwiększeniem pojemności magazynowej, Liderlamp wdrożył także nowy system mySTOCK® WMS (Warehouse Management System) firmy Kvados a.s., który potrafi optymalizować procesy magazynowe za pomocą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Automatyzacja pomoże usprawnić proces kompletowania towaru i przygotowania go do wysłania do klienta. Klienci mogą wtedy wcześniej cieszyć się swoimi zamówieniami.

Nowo wybudowane powierzchnie (zaznaczone na mapie na czerwono) uzupełnią kilka oryginalnych hal magazynowych dawnego terenu przemysłowego, w którym mieści się również dział logistyki i centrum obsługi klienta. Centrum administracyjne firmy znajduje się w pobliżu trzech innych hal magazynowych. 


Optymalizujemy i przyspieszamy procesy

Po ogromnej inwestycji w 2023 r. w 2024 r. skupiliśmy się na udoskonaleniu WMS, przyspieszeniu całego przepływu zamówień i towarów w magazynie oraz udoskonaleniu poszczególnych procesów logistycznych. Skupiliśmy się na magazynie i transporcie oraz obsłudze reklamacji, aby poprawić doświadczenia i zadowolenie naszych klientów.

Obecnie wysyłamy zamówienia tego samego dnia, w którym otrzymujemy je od klientów, w przypadku zamówień złożonych wieczorem wysyłamy je następnego dnia. Jeśli chodzi o odbiór osobisty w naszym punkcie odbioru, klient może odebrać towar w ciągu ok. 4 godzin od złożenia zamówienia. Biorąc pod uwagę, że sprzedajemy głównie oświetlenie, które wymaga ostrożnego obchodzenia się i starannego pakowania, jest to bardzo dobry wynik.


Wycieczka do historii Liderlamp

Liderlamp istnieje na rynku od 25 lat i w tym czasie udało mu się wyrosnąć na drugiego co do wielkości gracza na internetowym rynku oświetlenia. Działa w 26 krajach Europy. 

Obecnie sprzedajemy ponad 250 marek oświetlenia, mamy 50 000 typów produktów w naszym asortymencie, ponad  1,5 miliona sztuk w magazynie i do tej pory z sukcesem dostarczyliśmy naszym klientom ponad 5 milionów zamówień.


Klienci zawsze są na pierwszym miejscu 

Jesteśmy świadomi, że zadowolony klient powróci, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby móc zaoferować dobrze zorganizowany sklep internetowy, pełen inspiracji, z wygodnymi zakupami, szybką i niezawodną dostawą oraz możliwością reklamacji. Potrzeby i wymagania klientów stale rosną i wiemy, że możemy pozytywnie wpłynąć na dalszy rozwój naszej firmy, inwestując w ich zadowolenie. Dlatego nieustannie dostosowujemy nasz asortyment do aktualnych potrzeb klientów i szukamy nowych sposobów, aby robić rzeczy lepiej, w czym bez wątpienia pomoże nasz nowy magazyn.

Autor artykułu:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED. W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.