ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki | Liderlamp.pl
Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Do otrzymania darmowej dostawy brakuje jeszcze 200
Wszystkie kategorie

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

O zakupie

Marcin

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki


Co zrobić, gdy towar nie dotarł w porządku?

W przypadku niewielkich odkształceń lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego nie wahaj się przyjąć przesyłki. W większości przypadków przesyłka nie jest uszkodzona i jest w pełni sprawna - nieprzyjęcie takiej przesyłki często oznacza niepotrzebne wydłużenie terminu dostawy. Ważne jednak, aby przesyłkę przyjąć z zastrzeżeniem, aby kierowca miał zapis, że paczka miała uszkodzone opakowanie.


Jeżeli Klient po odebraniu i rozpakowaniu przesyłki stwierdzi, że jakiś towar jest uszkodzony, pęknięty lub w inny sposób uszkodzony, ważne jest, aby niezwłocznie zgłosić szkodę firmie transportowej, za pośrednictwem której przesyłka została dostarczona do Klienta. Uszkodzoną przesyłkę również należy jak najszybciej sfotografować. Konieczne jest wykonanie zdjęcia etykiety transportowej, opakowania (ze szczegółami uszkodzeń), wyściółki oraz uszkodzonego towaru. Zdjęcia są niezbędną częścią zgłoszenia reklamacji u przewoźników, gdyż bez nich reklamacja zostanie odrzucona. Ważne jest również, aby zachować opakowanie, wyściółkę oraz uszkodzony/zepsuty towar do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej, ponieważ posłużą one jako dowód do dochodzenia odszkodowania u przewoźnika.


Ważne jest sprawdzenie zawartości i kompletności przesyłki. W przypadku gdy przesyłka jest niekompletna, informację tę należy nam zgłosić w terminie 2 dni od otrzymania przesyłki.


Prześlij nam wszystkie te informacje (niekompletność, uszkodzenia + zdjęcia) za pośrednictwem formularza kontaktowego. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.


Kurier DPD

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie firmię kurierskiej DPD. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza DPD, który można znaleźć tutaj: DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Poczta Polska

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu (7 dni roboczych od otrzymania przesyłki), trzeba zgłosić to uszkodzenie na Poczcie Polskiej. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który można znaleźć tutaj. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.


SZYBKA REKLAMACJA, ZWROT LUB WYMIANA TOWARU

Jeżeli nie masz czasu, aby spisać powody w związku z powyższymi sytuacjami mailowo lub chwilowo nasza linia telefoniczna jest zajęta? Skorzystaj z formularza reklamacyjnego, aby skontaktować się z działem klienta. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i wspólnie rozwiążemy problem.


Przesyłka paletowa

Jeżeli w chwili odbioru przesyłka jest widocznie uszkodzona, należy ją przyjąć ze „sprzeciwem” i odnotować uszkodzenie w dokumentach przewozowych przewoźnika. Najlepiej od razu spisać protokół szkody z przewoźnikiem i zrobić zdjęcia opakowania oraz uszkodzonego towaru. Niezwłocznie zgłoś nam uszkodzenie przesyłki lub towaru i załącz zdjęcia. Jeśli po rozpakowaniu towaru dowiesz się o uszkodzeniu, musisz zrobić zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania oraz niezwłocznie zgłosić nam uszkodzenie, abyśmy mieli możliwość reklamacji transportu towaru i dochodzić odszkodowania od przewoźnika. Reklamację tę należy zgłosić w terminie 7 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru, dlatego prosimy o sprawdzenie przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i bez zbędnej zwłoki powiadomienie nas o ewentualnych uszkodzeniach.

Autor článku:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'

Pytajcie się o cokolwiek

Marcin

Doradzę z wyborem i problemami technicznymi

22 307 05 83(pn.-pt. 8-17:30 godz.)

Zapytajcie się
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. i