ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki | Liderlamp.pl
0
Ulubione produkty
0

Nie masz żadnych ulubionych produktów.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Levy banner
Pravý banner

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

(22) 307 05 83 (Pn.- Pt. 7-15:30)
MENU
0 0,00
Do otrzymania darmowej dostawy brakuje jeszcze 200
Wszystkie kategorie

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

Marcin

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

Co zrobić, gdy towar nie dotarł w porządku?

Jeśli klient, po otrzymaniu i rozpakowaniu paczki stwierdzi, że towar jest uszkodzony, trzeba natychmiast zgłosić uszkodzenie odpowiedniej firmie kurierskiej,
za pośrednictwem której przesyłka została dostarczona do klienta.

Ważne jest również sprawdzenie zawartości i kompletności przesyłki. Jeśli przesyłka jest niekompletna, trzeba tę informację zgłosić w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki przez formularz kontaktowy.
Późniejsze reklamacje nie będą brane pod uwagę.

Kurier DPD

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie firmię kurierskiej DPD.
Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza DPD, który można znaleźć tutaj: DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne
Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 


Poczta Polska

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie na Poczcie Polskiej.
Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który można znaleźć tutaj: www.ereklamacje.poczta-polska.pl lub osobiście w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 
 
 

SZYBKA REKLAMACJA, ZWROT LUB WYMIANA TOWARU
Jeżeli nie masz czasu, aby spisać powody w związku z powyższymi sytuacjami mailowo lub chwilowo nasza linia telefoniczna jest zajęta? Skorzystaj z formularza reklamacyjnego, aby skontaktować się z działem klienta. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i wspólnie rozwiążemy problem.

Autor článku:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'

Rabaty i nowości priorytetowo na e-mail

Gadżety i instrukcje. Raz na jakiś czas bezpośrednio na e-mail.

Wyrejestrowanie

Copyright © 1994 – 2019 Donoci sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.