Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki
Co zrobić, gdy towar nie dotarł w porządku? W przypadku niewielkich odkształceń lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego nie wahaj się przyjąć przesyłki. W większości przypadków przesyłka nie jest uszkodzona i jest w pełni sprawna - nieprzyjęcie takiej przesyłki często oznacza niepotrzebne wydłużenie terminu dostawy. Ważne jednak, aby przesyłkę przyjąć z zastrzeżeniem, aby kierowca miał zapis, że paczka miała uszkodzone opakowanie.
Kurier DPD
Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie firmię kurierskiej DPD. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza DPD, który można znaleźć tutaj: DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poczta Polska
Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu (7 dni roboczych od otrzymania przesyłki), trzeba zgłosić to uszkodzenie na Poczcie Polskiej. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który można znaleźć tutaj. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
SZYBKA REKLAMACJA, ZWROT LUB WYMIANA TOWARU
Jeżeli nie masz czasu, aby spisać powody w związku z powyższymi sytuacjami mailowo lub chwilowo nasza linia telefoniczna jest zajęta? Skorzystaj z formularza reklamacyjnego, aby skontaktować się z działem klienta. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i wspólnie rozwiążemy problem.
Przesyłka paletowa
Jeżeli w chwili odbioru przesyłka jest widocznie uszkodzona, należy ją przyjąć ze „sprzeciwem” i odnotować uszkodzenie w dokumentach przewozowych przewoźnika. Najlepiej od razu spisać protokół szkody z przewoźnikiem i zrobić zdjęcia opakowania oraz uszkodzonego towaru. Niezwłocznie zgłoś nam uszkodzenie przesyłki lub towaru i załącz zdjęcia. Jeśli po rozpakowaniu towaru dowiesz się o uszkodzeniu, musisz zrobić zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania oraz niezwłocznie zgłosić nam uszkodzenie, abyśmy mieli możliwość reklamacji transportu towaru i dochodzić odszkodowania od przewoźnika. Reklamację tę należy zgłosić w terminie 7 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru, dlatego prosimy o sprawdzenie przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i bez zbędnej zwłoki powiadomienie nas o ewentualnych uszkodzeniach.