ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki | Liderlamp.pl
Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Do otrzymania darmowej dostawy brakuje jeszcze 200
Wszystkie kategorie

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

O zakupie

Marcin

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki


Co zrobić, gdy towar nie dotarł w porządku?

Jeśli klient, po otrzymaniu i rozpakowaniu paczki stwierdzi, że towar jest uszkodzony, trzeba natychmiast zgłosić uszkodzenie odpowiedniej firmie kurierskiej, za pośrednictwem której przesyłka została dostarczona do klienta. Ważne jest również sprawdzenie zawartości i kompletności przesyłki. Jeśli przesyłka jest niekompletna, trzeba tę informację zgłosić w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki przez formularz kontaktowy. Późniejsze reklamacje nie będą brane pod uwagę.


Kurier DPD

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie firmię kurierskiej DPD. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza DPD, który można znaleźć tutaj: DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Poczta Polska

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu (7 dni roboczych od otrzymania przesyłki), trzeba zgłosić to uszkodzenie na Poczcie Polskiej. Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który można znaleźć tutaj. Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.


SZYBKA REKLAMACJA, ZWROT LUB WYMIANA TOWARU

Jeżeli nie masz czasu, aby spisać powody w związku z powyższymi sytuacjami mailowo lub chwilowo nasza linia telefoniczna jest zajęta? Skorzystaj z formularza reklamacyjnego, aby skontaktować się z działem klienta. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i wspólnie rozwiążemy problem.


Przesyłka paletowa

Jeżeli przy odbiorze paleta okaże się uszkodzona, należy ją przyjąć z „wadą”. Wystarczy wpisać „otrzymano z wadą” + swój podpis na potwierdzeniu odbioru. Najlepiej od razu spisać protokół szkody z przewoźnikiem. Jeżeli po rozpakowaniu towaru dowiesz się o uszkodzeniu, niezwłocznie zgłoś uszkodzenie nadawcy. W każdym razie zrób zdjęcia uszkodzeń. W przypadku uszkodzenia palety pomoże nam to w rozstrzygnięciu reklamacji. Dziękujemy.

Autor článku:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'

Pytajcie się o cokolwiek

Marcin

Doradzę z wyborem i problemami technicznymi

22 307 05 83(pn.-pt. 8-17:30 godz.)

Zapytajcie się
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. i