ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki | Liderlamp.pl
0
Ulubione produkty
0

Nie masz żadnych ulubionych produktów.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Levy banner
Pravý banner

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

(22) 307 05 83 (Pn.- Pt. 7-15:30)
MENU
0 0,00
Do otrzymania darmowej dostawy brakuje jeszcze 200
Wszystkie kategorie

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

Monika

Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki

Co zrobić, gdy towar nie dotarł w porządku?

Jeśli klient, po otrzymaniu i rozpakowaniu paczki stwierdzi, że towar jest uszkodzony, trzeba natychmiast zgłosić uszkodzenie odpowiedniej firmie kurierskiej,
za pośrednictwem której przesyłka została dostarczona do klienta.

Ważne jest również sprawdzenie zawartości i kompletności przesyłki. Jeśli przesyłka jest niekompletna, trzeba tę informację zgłosić w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki przez formularz kontaktowy.
Późniejsze reklamacje nie będą brane pod uwagę.

Kurier DPD

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie firmię kurierskiej DPD.
Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza DPD, który można znaleźć tutaj: DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne
Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 


Poczta Polska

Natychmiast po wykryciu uszkodzenia (ale nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki),trzeba zgłosić to uszkodzenie na Poczcie Polskiej.
Zgłoszenie odbywa się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który można znaleźć tutaj: www.ereklamacje.poczta-polska.pl lub osobiście w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
Następnie należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 
 
 

SZYBKA REKLAMACJA, ZWROT LUB WYMIANA TOWARU
Jeżeli nie masz czasu, aby spisać powody w związku z powyższymi sytuacjami mailowo lub chwilowo nasza linia telefoniczna jest zajęta? Skorzystaj z formularza reklamacyjnego, aby skontaktować się z działem klienta. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i wspólnie rozwiążemy problem.

Autor článku:

Monika
Monika Supervisor

Rabaty i nowości priorytetowo na e-mail

Gadżety i instrukcje. Raz na jakiś czas bezpośrednio na e-mail.

Wyrejestrowanie

Copyright © 1994 – 2019 Donoci sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.