ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień | Liderlamp.pl

Darmowa dostawa od 200 zł

60 dni na zwrot

10 lat na polskim rynku

+48 12 600 6128

Ekstra 10% zniżki. Ważna do końca tygodnia. Kod: TA162PL

KopiowaćSkopiowano


Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień

Author photoMarcin

Czas czytania 5 min
Nowości i ogłoszenia

Liderlamp jest drugim największym sprzedawcą oświetlenia online w Europie, a naszej drodze do pozycji europejskiego lidera towarzyszą ciągłe zmiany i innowacje w logistyce. W końcu szybkość i niezawodność idą w parze z zadowoleniem naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z logistyką sklepu internetowego, który dostarcza oświetlenie do 26 krajów europejskich.

Jak zapewniamy szybką i niezawodną dostawę zamówień

Liderlamp należy do znanych firm w świecie e-commerce, o czym oprócz tysięcy pozytywnych recenzji zadowolonych klientów, świadczy wielokrotne umieszczanie firmy w rankingach europejskich liderów świata cyfrowego.

Uważnie śledzimy rozwój rynku i staramy się elastycznie reagować na jego potrzeby oraz wprowadzać innowacje natychmiast. Tylko w ten sposób będziemy mogli oferować usługi najwyższej jakości, dostarczać towary na czas i będziemy mogli rozszerzać asortyment zgodnie z wymaganiami naszych klientów.


Więcej automatyzacji przestrzeni i procesów

Aby sprostać rosnącemu popytowi na nasze produkty, w ciągu ostatnich kilku lat poczyniliśmy znaczne inwestycje w nasze możliwości logistyczne i zaawansowane systemy zarządzania magazynem.

W październiku ukończona zostanie hala magazynowa o powierzchni ponad 9000 m2 oraz nowa hala o wysokości 19 m na 4500 palet, co pozwoli firmie znacząco zwiększyć powierzchnię magazynową. Dzięki temu będziemy mogli utrzymywać wyższe stany magazynowe i szybciej reagować na popyt.

Co więcej, wraz ze zwiększeniem pojemności magazynowej, Liderlamp wdrożył także nowy system mySTOCK® WMS (Warehouse Management System) firmy Kvados a.s., który potrafi optymalizować procesy magazynowe za pomocą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Automatyzacja pomoże usprawnić proces kompletowania towaru i przygotowania go do wysłania do klienta. Klienci mogą wtedy wcześniej cieszyć się swoimi zamówieniami.

Nowo wybudowane powierzchnie (zaznaczone na mapie na czerwono) uzupełnią kilka oryginalnych hal magazynowych dawnego terenu przemysłowego, w którym mieści się również dział logistyki i centrum obsługi klienta. Centrum administracyjne firmy znajduje się w pobliżu trzech innych hal magazynowych. 


Optymalizujemy i przyspieszamy procesy

Po ogromnej inwestycji w 2023 r. w 2024 r. skupiliśmy się na udoskonaleniu WMS, przyspieszeniu całego przepływu zamówień i towarów w magazynie oraz udoskonaleniu poszczególnych procesów logistycznych. Skupiliśmy się na magazynie i transporcie oraz obsłudze reklamacji, aby poprawić doświadczenia i zadowolenie naszych klientów.

Obecnie wysyłamy zamówienia tego samego dnia, w którym otrzymujemy je od klientów, w przypadku zamówień złożonych wieczorem wysyłamy je następnego dnia. Jeśli chodzi o odbiór osobisty w naszym punkcie odbioru, klient może odebrać towar w ciągu ok. 4 godzin od złożenia zamówienia. Biorąc pod uwagę, że sprzedajemy głównie oświetlenie, które wymaga ostrożnego obchodzenia się i starannego pakowania, jest to bardzo dobry wynik.


Wycieczka do historii Liderlamp

Liderlamp istnieje na rynku od 25 lat i w tym czasie udało mu się wyrosnąć na drugiego co do wielkości gracza na internetowym rynku oświetlenia. Działa w 26 krajach Europy. 

Obecnie sprzedajemy ponad 250 marek oświetlenia, mamy 50 000 typów produktów w naszym asortymencie, ponad  1,5 miliona sztuk w magazynie i do tej pory z sukcesem dostarczyliśmy naszym klientom ponad 5 milionów zamówień.



Klienci zawsze są na pierwszym miejscu 

Jesteśmy świadomi, że zadowolony klient powróci, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby móc zaoferować dobrze zorganizowany sklep internetowy, pełen inspiracji, z wygodnymi zakupami, szybką i niezawodną dostawą oraz możliwością reklamacji. Potrzeby i wymagania klientów stale rosną i wiemy, że możemy pozytywnie wpłynąć na dalszy rozwój naszej firmy, inwestując w ich zadowolenie. Dlatego nieustannie dostosowujemy nasz asortyment do aktualnych potrzeb klientów i szukamy nowych sposobów, aby robić rzeczy lepiej, w czym bez wątpienia pomoże nasz nowy magazyn.

Autor artykułu:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'