Liderlamp należy do znanych firm w świecie e-commerce, o czym oprócz tysięcy pozytywnych recenzji zadowolonych klientów, świadczy wielokrotne umieszczanie firmy w rankingach europejskich liderów świata cyfrowego.
Uważnie śledzimy rozwój rynku i staramy się elastycznie reagować na jego potrzeby oraz wprowadzać innowacje natychmiast. Tylko w ten sposób będziemy mogli oferować usługi najwyższej jakości, dostarczać towary na czas i będziemy mogli rozszerzać asortyment zgodnie z wymaganiami naszych klientów.
Więcej automatyzacji przestrzeni i procesów
Aby sprostać rosnącemu popytowi na nasze produkty, w ciągu ostatnich kilku lat poczyniliśmy znaczne inwestycje w nasze możliwości logistyczne i zaawansowane systemy zarządzania magazynem.
W październiku ukończona zostanie hala magazynowa o powierzchni ponad 9000 m2 oraz nowa hala o wysokości 19 m na 4500 palet, co pozwoli firmie znacząco zwiększyć powierzchnię magazynową. Dzięki temu będziemy mogli utrzymywać wyższe stany magazynowe i szybciej reagować na popyt.
Co więcej, wraz ze zwiększeniem pojemności magazynowej, Liderlamp wdrożył także nowy system mySTOCK® WMS (Warehouse Management System) firmy Kvados a.s., który potrafi optymalizować procesy magazynowe za pomocą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Automatyzacja pomoże usprawnić proces kompletowania towaru i przygotowania go do wysłania do klienta. Klienci mogą wtedy wcześniej cieszyć się swoimi zamówieniami.
Nowo wybudowane powierzchnie (zaznaczone na mapie na czerwono) uzupełnią kilka oryginalnych hal magazynowych dawnego terenu przemysłowego, w którym mieści się również dział logistyki i centrum obsługi klienta. Centrum administracyjne firmy znajduje się w pobliżu trzech innych hal magazynowych.
Optymalizujemy i przyspieszamy procesy
Po ogromnej inwestycji w 2023 r. w 2024 r. skupiliśmy się na udoskonaleniu WMS, przyspieszeniu całego przepływu zamówień i towarów w magazynie oraz udoskonaleniu poszczególnych procesów logistycznych. Skupiliśmy się na magazynie i transporcie oraz obsłudze reklamacji, aby poprawić doświadczenia i zadowolenie naszych klientów.
Obecnie wysyłamy zamówienia tego samego dnia, w którym otrzymujemy je od klientów, w przypadku zamówień złożonych wieczorem wysyłamy je następnego dnia. Jeśli chodzi o odbiór osobisty w naszym punkcie odbioru, klient może odebrać towar w ciągu ok. 4 godzin od złożenia zamówienia. Biorąc pod uwagę, że sprzedajemy głównie oświetlenie, które wymaga ostrożnego obchodzenia się i starannego pakowania, jest to bardzo dobry wynik.
Wycieczka do historii Liderlamp
Liderlamp istnieje na rynku od 25 lat i w tym czasie udało mu się wyrosnąć na drugiego co do wielkości gracza na internetowym rynku oświetlenia. Działa w 26 krajach Europy.
Obecnie sprzedajemy ponad 250 marek oświetlenia, mamy 50 000 typów produktów w naszym asortymencie, ponad 1,5 miliona sztuk w magazynie i do tej pory z sukcesem dostarczyliśmy naszym klientom ponad 5 milionów zamówień.
Klienci zawsze są na pierwszym miejscu
Jesteśmy świadomi, że zadowolony klient powróci, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby móc zaoferować dobrze zorganizowany sklep internetowy, pełen inspiracji, z wygodnymi zakupami, szybką i niezawodną dostawą oraz możliwością reklamacji. Potrzeby i wymagania klientów stale rosną i wiemy, że możemy pozytywnie wpłynąć na dalszy rozwój naszej firmy, inwestując w ich zadowolenie. Dlatego nieustannie dostosowujemy nasz asortyment do aktualnych potrzeb klientów i szukamy nowych sposobów, aby robić rzeczy lepiej, w czym bez wątpienia pomoże nasz nowy magazyn.