ReviewsWidget_ReviewsAboutUs Często zadawane pytania | Liderlamp.pl
Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Do otrzymania darmowej dostawy brakuje jeszcze 200
Wszystkie kategorie

Często zadawane pytania

O zakupie

Marcin

ZAMÓWIENIA



Czy dysponujecie terminami dostępności Produktów?
Przedstawione terminy są tylko orientacyjne i zależne są od stanów magazynowych producenta. W większości przypadków produkty są dostępne w przedstawionym terminie, w przypadku opóźnień informujemy klienta o tym fakcie.
Czy mogę do oświetlenia kupić zastępcze szkło lub jego jakąś część?
Większość producentów zapewnia możliwość zakupu dodatkowych części. W sprawie dostępności szkieł  lub części zamiennych i cenie  dowiecie się kontaktując z nami  telefonicznie lub e-mailowo.
Ile trwa dostawa?
Po przekazaniu firmie przewozowej DPD i Poczta Polska, towar jest dostarczany klientowi na następny dzień roboczy.
Mogę jeszcze domówić coś do zamówienia, jeśli już je wysłałem?
Jeśli zamówienie już jest złożone, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub przez email, wybrane produkty dodamy do Twojego zamówienia, jeśli nie będą  jeszcze wysłane.
Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi nie odpowiada?
Tak, istnieje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 30 dni. Zwrócone produkty powinny być zapakowane , najlepiej do oryginialnego opakowania, o ile to możliwe.
Jaka jest gwarancja na oświetlenie?
Oferujemy 3 lata gwarancji na oprawy oświetleniowe, aczkolwiek zazwyczaj oferowane są 2 lata. Gwarancja dotyczy wszyskich rodzajów lamp prócz żarówek.
Czy możecie mi wysłać wydrukowany katalog cennik waszych produktów?
Wszystkie produkty i ich ceny są przedstawione na stronie internetowej. W katalogu jest dostępnych tylko część produktów.
Jakie oświetlenie dają energooszczędne żarówki w porównaniu z klasycznymi?
Oświetlenie energooszczędnej żarówki jest w przeliczeniu pięciokrotnością klasycznej żarówki Np. energooszczędna żarówka 10W= klasycznej żarówce 50W.

DOSTAWA


W jaki sposób wysyłacie swoje produkty?
Oświetlenie wysyłamy firma kurierską DPD lub Inpost oraz doręczamy do paczkomatów Inpost. 
Co jeśli nie będzie mnie w domu?
Firma DPD i Poczta Polska  informuje klienta przed dostarczeniem, jeśli nie ma Cię w domu dostarcza w następny dzień. 
Czy wysyłamy towar na Słowację, Czech, Węgry, Niemcy
Tak, wysyłamy. Jeśli chcesz wysłać zamówienie do innego państwa, możesz złożyć zamówienie na naszej nowej stronie www.liderlamp.pl
Czy mogę ustalić czas/datę doręczenia?
Tak, wystarczy dołączyć te informację do zamówienia, zostaną one przekazane firmie kurierskiej.

PŁATNOŚCI


W jaki sposób mogę zapłacić?
Towar wysyłany  za pobraniem (płacisz u kuriera DPD i Poczta Polska), możesz zapłacić również przelewem bankowym lub karta płatniczą online.
Kiedy otrzymam dane do płatności, jeśli wybrałem płatność z góry?
Po przyjęciu i przygotowaniu Twojego zamówienia wystawimy wam fakturę z danymi do płatności, którą będzie wysłana na e-mail adres. W przypadku złożenia zamówienia w dzień wolny – święto lub weekend, dane wyślemy w następujący dzień roboczy.
Jak mogę sprawdzić czy pieniądze dotarły na wasze konto?
Po zapłaceniu dostaniesz e-maila ze stanem zamówienia, który zmieni się na zapłacono.
Jeśli płatność kartą online się nie powiedzie, co mam zrobić?
Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem formularza. Zamówienie możemy zmienić  za pobraniem lub na płatność przelewem.

REKLAMACJE


Gdzie mogę zgłosić reklamację i gdzie sprawdzę jej przebieg?
Reklamacje możesz zgłaszać pośrednictwem formularza kontaktowego do działu reklamacji.
Co muszę wysłać z reklamowanym produktem?
Obowiązkowo z reklamowanym produktem musisz wysłać kopię faktury + opis szkody, (z jakiego powodu reklamujesz towar).
Przy odbiorze paczki zobaczyłem, że towar jest uszkodzony, co mam robić?
Od razu po zauważeniu szkody musisz zgłosić ją firmie kurierskiej (DPD i Poczta Polska). Wskazówki dotyczące reklamacji uszkodzonego towaru zawarte są w doręczonej paczce.
Jak długo trwa reklamacja towaru?
Nasi pracownicy robią wszystko żeby proces reklamacji przebiegł szybko i sprawnie w jak najkrótszym terminie. Na rozwiązanie reklamacji przysługuje prawnie 14 dni.
Chcę zareklamować produkty w Waszym punkcie, co muszę mieć ze sobą?
Musisz przynieść reklamowany produkt + fakturę lub paragon.
Jaki jest koszt wysyłki?
Cena wysyłki to przelewem to 19,99 zł pobraniem to 23,98 zł. W przypadku zamówienia za kwotę powyżej 350 zł dostawa jest darmowa.
Czy oświetlenie do wysyłki będzie zapakowane bezpiecznie?
Oświetlenie jest starannie zapakowane i zabezpieczon,tak aby podczas dostawy produkty nie uległy uszkodzeniu.
Dlaczego niektóre produkty są oznaczone, jako outlet?
Czasami mogą to być produkty bez oryginalnego kartonu lub towary powystawowe.
 

Autor článku:

Marcin
Marcin Specjalista ds. obsługi klienta

Marcin jest nie tylko specjalistą od obsługi klienta, ale także entuzjastą nowoczesnego oświetlenia LED.W swoich artykułach doradzi Państwu, jak zaoszczędzić na energii elektrycznej lub zdradzi wiele pomysłów na doskonałe oświetlenie Państwa domu i ogrodu.'

Pytajcie się o cokolwiek

Marcin

Doradzę z wyborem i problemami technicznymi

22 307 05 83(pn.-pt. 8-17:30 godz.)

Zapytajcie się
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. i